trötter

Hejsan svejsan, kom precis hem från skolan och är så jäkla trött. Somnade på SOn vilket inte var så smart för när jag vaknade hade alla skrivit massa anteckningar och där låg jag och slumra så sött. Men det får jag ta igen en annan dag :). Det var äcklig lunch också , så äta måste jag göra. Sen var det ju meningen att jag och anna skulle till stan, men nu är det så att anna är sjuk och var inte i skolan så det kommer inte bli av. Men jag måste iallafall en snabbis till närmsta H&M och köpa en foundation eftersom min är slut. Nu låter det som att jag är en lite fjortis som åker och handlar smink hela dagarna men så är det inte :), Ja de va lite om dagen , och på torsdag åker jag till Sälen med Julia! Å , jag längtar , kommer bli toppen. Men mer om det Imorn. Nu ska jag få i mig nått , hörs senare. puss på er / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0