störst, bäst, vackrast!

SCHUUUUHOOOOOOOOOO! Jag är så glad, jrb tog dm guld OCH mest minnesvärda! Det är helt sjukt och jag kan inte beskriva känslan när de går bra för äns förening. Glädje tårarna rann, hahaha. Det va liksom inge snack, dom var klart bäst. Men vi fick inte bara ett guld utan två! Plus ett brons. Hce är på g. Men det gick inte bra för våra miniorer så det var lite deppigt efteråt. Blev lite buuande mot domarna, vilket man igentligen inte får göra eftersom man kan bli diskad. Men det va så fel att vi va tvungna. Men jag kan inte säga mer än att jag är otroligt glad och att vi kommer även vara bäst på sm. Här är några bilder från både idag och igår. Puss på er/ Rebecca

                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0