sälen

Imorn åker jag! Det ska bli så skönt att slippa skolan och bara få komma bort. Jag har turen att få åka med min älskade julia, barndomsvän :). Så jag behöver inte oroa mig för att ha tråkigt för vi har alltid nått pågång. Jag hade tänkt åka snowboard och skidor, tror jag börjar med snowboard men jag får se. Har bara åkt snowbord några få gånger så det är nått nytt för mig. Men jag har åkt skidor hela mitt liv så det är inte konstigt att jag börjar tröttna. Kul att lära sig nått nytt:) . Men jag och mitt tålamod är väl sådär , har lovat mig själv att inte bli arg på brädan iår , haha. Ja , vi ska tydligen bo i en stuga/hus vet inte hur stort det är men det ska vara sex bäddar så det är väl okej. Men man vet ju aldrig , tror inte våra föräldrar (mammor -.-) har lyckats hyra nått felfritt någon gång. En gång bodde vi i en husvagn som var var allt annat än mysig. Men det får jag berätta om en annan gång:). Jag tror det kommer bli bra tillslut, för hoppningsvis. Vi kommer hem på söndag och jag har ingen möjlighet att blogga tiden jag är borta "/ men anna har lovat att göra många inlägg om dagen! Som ni har märkt så är anna inte lika skrivglad som jag, men nu är det upp till bevis om hon håller vad hon lovat! Men det tror jag. Så därför måste ni gå in och kolla varje dag om hon sköter sig ;). Nu ska jag äta middag. Hörs senare. puss på er / Rebecca


 


Kommentarer
Postat av: Egil

Kul att åka skidor! om du inte dissar den coola sidan för snowboard då... men hoppas du får det kul!

2009-03-04 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0