plugg

Hejhej, nu sitter jag och kollar the hills fast jag måste plugga. Jag orkar inte men om jag skyndar mig så kommer jag ut snabbare :). Idag har det inte hänt nått speciellt , bara att anna var ovanligt glad och pigg :O måste vart för att hon gick och la sig tidigt imorse. Jag kanske också ska börja med de, men det finns så mycket man ska göra på kvällarna :O och jag är inte trött heller. Bara på lektionerna, haha. Jag hittade mina nycklar idag också, glömt och säga att dom var borta! Jag blev så glad när jag såg dom ligga i väskan. Dom hade liksom åkt under botten på väskan :S Aja, nu behöver jag inte få nån arg pappa iallafall. Skriver senare, puss på er / Rebecca

 
Här är en ¨super söt bild på anna och lisa. Och en på när anna ritar blommor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0