nu åker jag!

Hejdå , nu åker jag snart. Vi ska försöka komma iväg runt halv ett. Det är inte speciellt tidigt men det spelar inte så stor roll, för det blir ändå ingen skidåkning idag. Jag har gått igenom packningen tre gånger nu så jag borde fått med allt :). Jag har inte så mycket mer att säga. Detta är ju mitt sista inlägg innan söndag "/ jag hoppas verkligen att anna skriver många gånger om dagen. Jag kanske ringer anna någon dag och säger vad hon ska skriva åt mig så får ni ändå veta hur jag har det :). Men bilder får ni inte förns söndag. Nu ska jag fixa det sista innan åkturen. Ni får ha det jätte bra och längta efter mig jätte mycke ;) puss på er! / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0