godnatt!

Hejhej. Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag vet att det inte är så sent men jag är trött efter en väldigt lång dag. Men det skulle ju vara bra om jag kunde hålla mig vaken lite till eftersom jag ska åka bill väldigt länge imorn och då vill jag helst sova lite. Så om jag går och lägger mig jätte sent så är jag trött i bilen imorn :). Jag kommer hinna skriva innan jag åker imorn som tur är men sen får ni nöja er med anna, haha. Nu har jag iallafall packat klart så det slipper jag imorgon. Men jag lovar att jag kommer glöma nått , det gör jag alltid. Ja just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och dricker oboy. I love oboy! Men den får inte vara för svag , då smakar de bara mjölk:). Å nu kom jag och tänka på när man kommer in efter en dag i skidbacken och man tar en kopp varm chocklad! Gud va mysigt. Jag skriver imorn igen. puss på er / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0