fredag den 13

Hello. Idag är det fredag den 13 igen :O jätte läskigt men jag har faktiskt klarat mig bra. Men vi hade prov idag vi får väl se hur det gick, hehe. Vi fick våfflor i skolan , mumsigt. Jag fattar inte hur våra lärare orkar stå och göra 25 våfflor. Efter skolan åkte vi till liljeholmen och käka på donken, fast jag tog bara en glass, va inte så hungrig. Sen blev lisa trött så jag och anna drog till birk ett tag, dom spela tvspel som vanligt. Men det är faktiskt rätt roligt (a) Vi ska fira honom lite till ikväll, det kanske inte blir lika mycket "barnkalas" som igår , hehe. Anna , towe & lisa drog till flempan, men jag åkte hem en sväng hade lite att fixa med. Jag ska snart möta upp dom tror jag, hoppas dom skyndar sig:) . Och imorn ska anna, jag och resten av alla vänner från "cheertiden" hehe, åka till uppsala och heja på moa och dom andra. Det ska bli så kul. Tåget går vid tålvtiden så imorn kan vi inte ligga och lata oss i sängen på morgonen:). Vi ska dit på söndag också, mer tävlingar, så helgen är faktiskt helt bokad. Nu ska snart gå, puss på er/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0