Förlåt

Förlåt fölåt förlåt och godmorgon. Jag skrev ju igår att jga skulle skriva igen innan jag gick ut men glömde såklart bort det, klumpig som jga är. När jga gick ut träffade jag lisa, fredde, martin och viktor. Först hängde vi bara runt lite i årsta och sen åkte vi in till stan och mötte upp några av martins kompisar en stund. Efter att vi varit i stan några timmar åte vi hem och lisa sov hos mig :).
Nu har jga duschat och gjort frukost åt oss så nu tittar vi på Life of Ryan. Lite senare, vid halv fyra tror jga, ska jag åka med min familj på nån slags släktträff med kusiner och sysslingar, vi får väl se hur det går. Vi kommer antagligen vara där till 12 eller nåt. Skriver igen senare innan jag åker och kankse lägger in någon bild .
Becca kommer imorn, yeey ! :D Men nu ska jag göra mig iordning, puss på er / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0