födelsedagskalas!

Heeeeej på er! Förlåt nu igen har jag inte kunnat skriva på dagen, jag måste vrekligen skärpa mig:O Men idag har jag iallafall en bra anledning. För idag fyllde Birk år. Så vi har faktiskt firat honom hela dagen.  Och i skolan hände det inget speciellt  bara att jag och egil ritade fina teckningar till Birk. Efter skolan drog vi hem till honom och fick tårta och bullar , så gulligt! Hans söta mamma hade ordnat allt. Sen satt vi i hans rum och spelade tvspel och lyssna lite på musik, jätte mysigt. Jag längtar redan till min födelsedag (a). Senare skulle jag och anna hem till henne och käka lita men först blev det lite snöbollskrig utanför, haha. Vid middagen satt vi och pratade om vad vi ville ha för jobb , eller snarare anna pratade. Hon hittar verkligen något fel på varenda jobb! Jag vet inte hur många olika förslag jag gav henne:O Hon blev faktiskt riktigt upprörd när hon inte visste, men jag menar jag har inte heller någon aning. Sen kollade vi lite tv och anna var så trött så hon somna, haha jag gick faktiskt när hon sov. Jag ville inte vecka henne , hon sov så sött:) Hon kanske inte har vaknat än, vem vet. Nu har jag precis duschat och måste kolla lite på matten. Prov imorn -.- tråkigttråkigt. Men imorn ska jag träffa Nicole så det blir kul. Hon ska schoppa lite sen ska vi nog troligtvis ta en fika, vi får se. Här är lite bilder från idag, tyvärr inte en ända bild är jag med på"/ puss på er / Rebecca

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0