im home

Heeej! Nu är jag hemma igen , har ni saknat mig? Tiden gick så jäkla fort , känns som att jag åkte igår :O. Aja , jag har iallafall haft det jätte bra. Det gick super med skidåkningen men brädan gick väll sådär, hehe. Mitt tålamod är så fking dåligt asså, menmen. När vi kom till vår lilla stuga var alla så himla trötta så vissa somna och andra låg i soffan framför tvn. Det var inte någon bra idé för vi skulle nämligen ut och äta den kvällen och klockan var nio. Så lite efter tio drog vi oss ut men när vi kom till första restaurangen förklarade dom att vi inte kunde få mat efter tio. Så där stod vi utsvultna i snön och visste inte vad vi skulle hitta på. Men då fick vi komma in på en annan restaurang där vi ätit förut och dom gav oss världens godaste pizza. Så det ordnaade sig tillslut. När vi kom hem var det naturligtvis bråk om sängarna men de löste sig.
Nästa dag skulle vi ut i backen tidigt hade vi bestämt men vi försov oss och var i backen vid halv ett, hehe så är det ibland om man är sex tjejer som är morrontrötta ;). På eftermiddagen drog vi oss hem för att dricka varm chocklad och kolla topmodell. Det var såå skönt att komma in. Nästa morgon var det samma sak på morgonen men denhär gången hade vi ju redan skidor och grejer så de gick ändå lite fortare. Vi åkte ett tag men sen besämmde jag och julia oss för att åka snowboard så jag åkte väll i en halvtimme innan jag gav upp -.-. Typiskt mig. Sen var det skidor resten av dagen och på kvällen var det melodifestivalen. Inte så kul men vad ska man göra i en stuga i sälen? Aja, sen var det dags för våra söta mammor att gå ut och festa så vi andra passade på att kolla film och äta upp allt godis :). Jag hade tänkt mig att dom skulle komma runt två och sen gå och lägga sig som dom brukar, men nej. Jag ligger där i sängen och hör att det stormar in många fler än tre mammor på undervåningen.  Jag var den ända som var vaken så jag fick börja smsa och hoppas på att dom skulle sluta festa så jag fick några timmars sömn. Vid halv fyra sådär var jag så jävla trött på dom så jag ringde upp mamma och bad henne komma. Efter det blev det tystare och jag kunde äntligen somna. Herre gud mammor med barn närmare 50 festar till fyra på morgonen. Aja , när jag vaknade blev vi genast utslängda för då skulle det städas. Vad skönt för oss tänkte vi men när vi kommer upp på toppen så märker vi att det är storm! Omg , aldrig vart med om något som det. Helt sjukt så vi åkte ner på en gång och satte oss och väntade, Efter kanske en timme kom dom och vi satte oss i bilarna och började köra hemmåt. Å jag hatar att åka bil långt. Men nu är jag hemma och allt kommer snart bli som vanligt :(. Skola och ingen snö , bara regn. Och jag skulle ta massa bilder men det blev inte så många , förlåt! Men man har inte lust att vara med på bild när man går runt i mys kläder hela dagarna "/. Men några fick jag ihop. Jag kommer inte skriva mer idag för jag är sjukt trött men imorn skriver jag. puss på er / Rebecca

                       


Kommentarer
Postat av: Julia

ofta våra mammor är "närmare 50"? HAHAH :O

2009-03-09 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0