Kväll Hos Rebecca

Hejsan, kom hem för en stund sen så nu är det dags för ett nytt inlägg :). Som ni kanske läste i förra inlägget så var det semlor vi åt och inte tårta. Iallafall så var det mysigt och latten och semlorna var jättegoda ;). 
Tidigare var jag ju i stan med towe och bella och skulle byta jeans, men det blev inte så lyckat. Jag letar efter ett par svarta jeans, någon som har nåt bra tips ?
Rummet är städat och fint nu såklart (a), men jag vill ha en brun soffa och inte den röda som står där nu .. Sen behövs bara någon fin tavla och lite små detajler, sen är rummet perfekt ;), nästan iallafall. Juste ! Måste ju måla rummet också, latte tror jag att det blir :). Puss på er / Anna.



          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0