playahead?

Hej , nu sitter jag här vid datorn och myser med en latte och lite godis, söndag ni vet. Men i allafall jag har presic upptäckt att jag verkligen är trött på playahead. Det är liksom inge kul längre.. varje gång jag loggar in så är precis samma människor som alltid inloggade! Och de är inte så värst många heller eftersom dom flesta har gått över till facebook eller nått annat. Dessutom måste man ändra parametrarna rätt ofta också , och jag menar, det är ju inte så att man byter t.ex personlighet var tredje dag? Och så kostar det med vip och grejer . Nej playahead är inget för mig just nu, facebook är såå mycket roligare :). Där kan man ju söka på nya människor och kanske lära känna dom lite , hehe. Nu ska jag kolla vad jag ska hänga på mig imorn första skoldagen. puss på er / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0