min dag

Hallå på er. Jag är ledsen att jag inte har skrivit mycket idag men jag har haft fullt upp och inte haft nån dator i närheten "/. Och jag ser också att anna inte heller har skrivit, som vanligt hehe. Men så blir det ibland. Idag hade jag som ni vet väldigt stressigt till skolan. Tiden går så galet fort på mornarna :O helt plötsligt är klockan två minuter innan jag börjar. Men jag skyndade till skolan och trodde verkligen att jag skulle hinna men det blev två minuter sent. Och enligt gösse(no lärare) så är det hur mycket som helst så jag fick sitta utanför hela lektionen men som tur var, var moa och fredde också sena så jag behövde inte sitta ensam:). Dessutom hade vi sällskap av några till en stund. Aja, sen fortsatte dagen som vanligt och det var konstigt nog god lunch idag. Så jag behövde inte gå hungrig iallafall. Sen var det en lååång so lektion, å jag hatar verkligen den där timmen. Men när den väl var klar så fick vi höra att vi inte hade någon matte så vi slutade två. Hur skönt som helst. Sen kom jennifer och yanira så vi drog till t-centralen och köpte lite fler biljetter till helgen, när vi åker till uppsala:) men det berättar jag mer om när det närmar sig lördag. Vid fem hade jag utveckingsamtal, det gick väl bra,  det var inte så mycket  dom klaga på.  Sen fick jag och mamma middag hos pappa:) hihi, känns verkligen konstigt när mina föräldrar är med varann. Men det är kul. Nu tänkte jag kolla på "den rätte för rosing" som börjar vid åtta. Det är super kul, ni måste kolla. Det är på feman:). Jag skriver lite senare igen. Här är lite bilder på jenni , yanira och moa. puss på er / Rebecca


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0