lång och ganska rolig dag

Hej allihopa, kom precis hem. Idag var det skola då som vanligt och den längsta dagen i veckan. Onsdagar är alltid så långa, jättejobbigt. Men idag gick tiden fort, kände mig pigg och glad idag, kan bero på att jga var hemma igår. Allt gick bra fram till lunch, då vi fick kebabgryta med ris :D, men efter lunch blev det ett litet problem mellan mig rebecca och filippa. Det löste sig såklart sen och allt blev helt okej. Efter skolan åkte jag till medis med filippa och simmade lite på ett billigt bad där, viktigt att hålla igång lite ;). Efter det delade vi på en påse chips, favoritsmaken såklart, sourecream n onion :). Sen åkte vi till gullmars och mötte min kusin bella. Där stötte vi också på towe och jossi med hunden, jättesöt :).
A det var den dagen det, skriver imorn igen :). Tyvärr blev det inga bilder idag även fast jga vet att det uppskattas :(. Aja,  puss på er / Anna

P.S Min lilla älskling Rebecca åker ju till sälen imorn så hon kommer inte till skolan nåt mer denna vecka :'(, hoppas du får kul på brädan ;), många pussar och kramar !

Kommentarer
Postat av: towe

fan ja missa kebabgryttan :P hahaha

2009-03-04 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0