kan inte vänta

Nu har rosing programet slutat precis. Jag fattar verkligen inte hur jag kan tycka det är så kul :O jag kan typ ite vänta till nästa vecka. Nu tycker jag faktiskt att Huga börjar bli lite gullig (a) han den yngsta. Ojoj , ni som inte kollar har ingen aning om vem jag pratar om nu , haha. Men han är i allafall 19 år och hon är liksom över trettio :S  verkar lite konstigt att hon vill ha en sån kille tycker jag nog. Och linda ser verkligen hemsk ut, finns det någon som tycker hon är snygg? Hehe men nu ska jag försöka få tag i anna, har inte hört av henne på hela dagen :O och hon svarar inte på sin mobil. Det har ringt massor till mig som frågar var hon är, till och med hennes pappa ringde, haha. Men jag har ingen aning om var hon är. Tänk om det har hänt nått :O Nej nu måste jag få tag i henne, skriver senare så får vi se om jag hittat henne. puss på er / Rebecca


Men kolla vilken äcklig bild , killarna längst fram är ju hemska :O Hugo är iallafall han längst bak till vänster med tatueringar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0