godnatt

Hello allihoppa. Det blev att jag stannade hos anna ett tag men vid nio kände jag att jag var hungrig så jag åkte hem och åt lite. Jag och mamma satt och kollade på "spårlöst" detdär programet när det är människor som letar efter släktingar. Om dom typ har blivit adopterade. Inte alls så roligt men mamma ville absolut se de -.-. Men i allafall det var två systrar som fick träffa sin storasyster denhär gången. Dom blev så glada, och det va så gulligt att se. Då får jag dendär känslan att det verkligen skulle vara kul med åtmintonde ett syskon. Att alltid ha någon att prata med och aldrig vara ensam. Men alla säger att det bara är jobbigt men dom vet inte hur det känns att vara ensambarn. Det kan också vara jobbigt iland. Men jag har aldrig haft syskon så jag kan inte säga hur det är men det verkar lite mysigt. Jaja, det finns ju ändå lite fördelar med att vara ensam, t.ex att man inte behöver dela något med nån, man får ha det för sig själv ;). Nu ska jag sova. puss på er / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0