första dm dagen

Halla på er! Nu aka jag sova snart. Det har vart en galen dag asså. Vi åkte till uppsala tidigt idag och kollade på våra kära hce vänner. Jag tror jag aldrig har skrikit så mycke :O Hande ingen röst kvar efter halva tävlingen, inte bra. Eftersom vi ska dit imorn också. Idag blev det iallafall ett guld ett silver och två eller tre brons, det är vi nöjda med tycker jag. Även om vissa lag förtjänade bättre. Aja, imorn blir det ännu bättre resultat  och vi får hoppas att min röst inte spricker helt:O Nu måste jag sova, ska upp med tuppen. Ni får inte bilder förns imorn, då får ni från båda dagarna :) puss på er / Rebecca


Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-15 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0